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Publié : jeu. 15 mai 2008 10:59 am
par psal24
Une production de 49 unités devrait voir le jour sur la base d'une version abarth montée à 200 ch (1400 turbo 300Nm de couple à 3000 t/m).

carrosserie revue par un kit avec prises d'ait en carbone sur le capot, jantes 17".
Poids réduit de 180 kg car l'intérieur est sauvagement allégé.

Publié : jeu. 15 mai 2008 11:00 am
par psal24
Full Specifications
Engine 4 cylinders in line, 4 valves per cylinder, 1368 cc.

Power output: 200 KW (147 KW) at 6500 rpm.

Peak torque 300 Nm at 3000 rpm.

Garrett GT 1446 fixed geometry turbocharger.

Special reinforced water and air sleeves.
Transmission M32 6-speed gearbox
Suspension McPherson layout at front, special racing shock absorbers,

coaxial spring with nut for adjusting height of car.
Rear inter-connected arms, special racing shock absorbers,

springs with nut for adjusting height of car.
Steering Electric power steering with racing tuning
Brakes Brembo radial front calliper with four pistons M4X40.

• Perforated, self-ventilating front brake disc, ø 305 mm x 28 mm.

• Rear calliper with ø 36 mm piston.

• Rear brake disc, ø 264 mm x 11 mm.

• High-performance Racing brake pads.
Body Rear spoiler and front bumper splitter.
Chassis Reinforced cage structure, welded to the bodyshell.

Lightened interiors, Sabelt Racing safety setup.

Optimised driving position, shifted towards the centre of the car.
Wheels Painted, forged aluminium wheels, 7” x 17”.

Tyres:205/50 ZR17
Weight 930 Kg

Publié : jeu. 15 mai 2008 11:01 am
par psal24
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Publié : jeu. 15 mai 2008 1:21 pm
par mixwell
:clap: La Mini Cooper S peut rentrer en Allemagne ! :hello:

Publié : ven. 16 mai 2008 9:31 am
par riga
Ca sent une future Coupe Fiat 500 sur circuit...